|
|
Pozemská historie je
plná zvratů a tak nelze snadno rozpoznat, kdo konal dobré skutky a kdo pak za ně
lidstvo trestal. Ovšem cyklus zlepšení a trestů prolíná celou pozemskou historii,
můžeme začít už Perseem a Perskou říší. Před čtyřmi milénii zde bylo několik
prosperujících říší, ale pak nastaly boje a úpadek a lidé se rozhodli, že si
budou vládnout sami, patrně dostali k tomu pokyn. Perská říše měla být odpovědí
a její zakladatel Perseus byl mág a legenda o jeho skutcích obsahuje symboly, které
jeho skutky vysvětlují. Jeho okřídlený kůň Pegas mu umožnil se přesunout kam
potřeboval, což v astrálu není problém. Bojoval a získal hlavu Medúzy, což byla
hlava důležité mocné bytosti, na kterou spoléhali nepřátelé Persie. Následně
získal Andromédu, aby ji přijal, musel si ji zasloužit, byla tedy přikována ke
skále, to je symbol víry. Jméno Andro-Méda ukazuje na inkarnovaného muže z Médské
říše. Tím byl Perseus vyřazen ze hry. Místo něj pak přišel z Plejád prorok
Zarathustra. Perská říše byla založena a Babylón se cítil být ohrožen. Nabídl
spojenectví Judské říši a pozval Židy za své hradby, aby je seznámil s
babylónskou pozemskou spiritualitou. Po deseti letech Židé otevřeli brány Babylónu
Peršanům a králi Kýrovi a tito zde zavedli krutovládu, vytvořili Molocha jako krutou
obětní sochu. Peršané porazili Babylón vojensky, ale ne duchovně, takže se
krutovláda přenesla do Persie - Iránu, kde je dodnes.
Se znalostí získanými v Babylónu se pak Peršané i Židé rozhodli založit světovou
říši, nic jim v tom v cestě nestálo, pouze antické Řecko, do kterého se uchýlili
Peršané nesouhlasící s vojenskými akcemi své říše.
Plán na vytvoření světové říše je původem z Plejád a spiritualitu Říma měli
ovládnout Peršané a Židé jako servisní skupina. Peršané ovládli oblast informací
a židé oblast majetku, především finanční systém. Říše Římská byla založena
na jediném světském požadavku, ponechání člověka v otroctví. Tato zásada platí
dosud a ještě se "vylepšuje". Římská říše byla budována vojensky
současně s říší Alexandra Makedonského, takže ztráty byly sníženy a jen jedna
válka z deseti byla neúspěšná. Antické Řecko bylo později ovládnuto mocensky, ale
duchovně ne a bůh Zeus si svůj vliv podržel a vytvořil Byzantskou říši a po jejím
zničení vytvořil evropskou renesanci. Proces pěti staletí do zániku
Západořímské říše byl poznamenán boji o moc, ale nakonec se prosadili Peršané a
vytvořili vládu adoptivních císařů, kterou pak realizovali také v Tibetu.
Duchovní historie této doby je velmi důležitá a vlastně určující. Podobně jako
dnes i tehdy ve Středomoří vzniklo mnoho samostatných duchovních skupin, uvádí se
počet 300 a křesťanství bylo jen jedním z nich. V roce -160 přišla s Nibiru
Essejská sekta a usadila se v Judské poušti a očekávala vytvoření oné světové
říše, což se opozdilo a mezi Essejci vzniklo podezření, že jsou podvedeni a
později i revolta, na kterou musel Bůh Otec Adoniesis reagovat předčasnou aktivitou
své mise. Po umělém oplodnění se narodil nejprve Eliáš a po půlroce Ježíš.
Eliáš vyzýval lidi, aby upustili od hříchů, že se přiblížilo království
nebeské. Ježíš pak působil svým kázáním a protože nebyl zájem, aby se Židé
obraceli, byl zde požadavek, aby se vzdali svého majetku, což byl požadavek velmi
citlivý. Po uvěznění a stětí Jana Křtitele byl program Ježíše nerealizovatelný
a byl pozměněn tak, jak ho známe nyní, ovšem s mnoha nejasnostmi. Předpokládá se,
že byl na kříži otráven. Tím skončila epizoda a pokračování je spojeno s osobou
sv. Pavla z Tarsu, hebrejsky Šaul (Saul), pokládaného za apoštola, i když se s
Ježíšem osobně nesetkal. Až v jeho době byly vytvořeny podmínky pro vytvoření
křesťanství. Skutečné křesťanství je tedy spíše Paulismem. Další důležitou
postavou je svatý Augustin, Augustinus Aurelius z Hippo v severní Africe. On je
skutečným zakladatelem Římskokatolické církve, když jako mág současně ukončil
vliv poslední duchovní skupiny (sekty, Nikolaitů).
Cesta k Bohu Otci tedy nevede od Ježíše Krista, ale od sv. Pavla z Tarsu a sv.
Augustina Aurelia z Hippo.
Dnešní vývoj v oblasti duchovní i světské ukazuje mnoho paralel z dobou před dvěmi
milénii. A shoda v plánech je ještě větší, než v jejich realizaci. |