|
škola
magie |
|
Apokalypsa |
|
Prožíváme
ji právě nyní, i když není nikde vidět. |
|
|
|
Prožíváme
apokalypsu, ale jen málokdo ví, oč se jedná. Jsme odkázáni na teze, které můžeme
prověřit jednak při posouzení více tezí, jednak v realitě, pokud jsme ovšen
schopni realitu správně poznat a interpretovat. Můžeme se také podívat do Bible a
nechat se vést údaji, které se tématu týkají. Já vnímám apokalypsu jako reset
společnosti, která ztratila schopnost sebereflexe a sebenápravy. V této souvislosti
lépe porozumíme obrázku, který je zde uveden a který zobrazuje text Janova Zjevení,
kapitola 6: |
|
02 A hle, bílý kůň, a na
něm jezdec s lukem; byl mu dán věnec dobyvatele, aby vyjel a dobýval.
04 A vyjel druhý kůň, ohnivý, a jeho jezdec obdržel moc odejmout zemi mír, aby se
všichni navzájem vraždili;
- A hle, kůň černý, a jezdec měl v ruce váhy.
06 A z kruhu těch čtyř bytostí jsem slyšel hlas: "Za denní mzdu jen mírka
pšenice, za denní mzdu tři mírky ječmene.
08 A hle, kůň sinavý, a jméno jeho jezdce Smrt, a svět mrtvých zůstával za ním.
- Těm jezdcům byla dána moc, aby ... zhubili mečem, hladem, morem a dravými
šelmami. |
|
Máme za sebou tři
milénia působení těchto jezdců, tak už snad jsme schopni jim přisoudit správné
role. První jezdec má na hlavě královskou korunu, jde o symbol správní moci, která
upravuje vztahy a trestá neposlušnost. Druhý jezdec představuje války mezi národy,
třetí přírodní katastrofy, nemoci a utrpení. Čvrtý jezdec je totální reset,
likvidace duchovní podstaty (bytostí) a tím i úplnou likvidaci všech bytostí, skupin
a civilizací. To probíhá právě nyní. |
|
Jde o projevy vyšší
sparvedlnosti, jsme zvyklí říkat "boží spravedlnosti" nebo také
"božích mlýnů". Pokud by byl člověk správcem své planety, jistě by
reagoval na vnitřní nepokoje, na války i neštěstí a nenechal by vývoj dospět do
krajnosti. Až dosud jsme však zde měli cizí správce, kteří si přáli spíše
zánik pozemského člověka, než nápravu jeho společnosti. Cizí správci si byli
vědomi odpovědnosti, proto správu přenesli na zástupnou moc nejprve církve, pak
šlechty, pak lidem volených zástupců. Disharmonie ve společnosti došla tak daleko,
že naši planetu označili jako trestnou a "prostor vymístění" a už jen
čekali, kdy přijede čtvrtý jezdec "smrt". Vývoj je však jiný,
alternativní. |
|
Vývoj nešel podle jejich
očekávání. Nad "nejvyšší kosmickou inteligencí" a jejím protivníkem
"galaktickou radou" jsou síly mocnější a ty zajistily potrestání všech
skutečných viníků. Nechceme-li o vše přijít, musíme se z historie poučit a včas
reagovat na vývoj, který není v souladu se stvořením. Jakmile se projeví vnitřní
nesoulad (občanské nepokoje), už budeme hledat cestu nápravy a nebudeme čekat na
války, katastrofy a úplnou likvidaci. |
|
Ještě jedna okolnost
stojí a povšimnutí: apokalypsu má na svědomí Antikrist. Když apokalypsa reaguje na
nedostatky ve společnosti, pak tyto nedostatky můžeme připsat Kristu. Kristus nás
vede špatnou cestou a Antikrist nás za to trestá. Nastal čas, abychom jejich snahy
odmítli. |