lg_perspekt.gif (3329 bytes)

Diskuse "Ztráta inspirace" na www.osud.cz

 Re: Ztráta inspirace    http://www.osud.cz/cs/diskuse/read.php?f=1&i=4092&t=4092  
Autor: Pohodicka <pohodicka (zavináč) seznam (tečka) cz> (---.dialup.vol.cz)
Datum:   09.11.2003 13:55

auro: Já to vidím jinak. Jsou to jen suché a nakažené stromy jednoho lesa. Pokud vím, temné bytosti jsou ztělesněné zlo bez pudu sebezáchovy a stačí si představit silné světlo (posvítit si na ně) a ve světle se rozplynou. Nevím, proč bychom si je zde měli pěstovat. Prostě mám snahu se jich zbavit a jestli si myslíš, že je potřebujeme, tak mne pouč, přesvědč a není problém. Já se žádnému poučení nevyhýbám. Jen si myslím, že bez zla a temných bytostí nám zde bude lépe.
moebius: Něco na tom je, ale musíme navazovat na předešlé stvoření a elementární přírodní zákony. I kdybychom vyčerpaly všechny možnosti, které nám listí a hlína dávají, možnost vyrobení funkčního televizoru bychom nenašli. Po době civilizační bude následovat doba podobná tomu, co již známe z 17.-18. století. Je dost možné, že elekřina bude nebo že se civilizace udrží na malém pozemském ostrůvku (Nasa). Nyní budeme ještě využívat zásoby z hlubších ložisek.

 

 souhlas
Autor: Pohodicka <pohodicka (zavináč) seznam (tečka) cz> (---.dialup.vol.cz)
Datum:   09.11.2003 17:50

Máš asi pravdu, auro. Každá skupina se nějak nazve, něco prosazuje a používá na to své mocenské nástroje. Máš pravdu v tom, že pak dobro a zlo jsou dvěmi stranami téže mince. Jsem samouk a tak mi dlouho trvá, než mi dojde, oč vlastně jde. Problém je asi v tom, že jednotlivé skupiny měly je sobecké zájmy a prosazovaly je nevybíravými způsoby. To pak vedlo k nutnosti mlčenlivosti. V každém jiném pak viděli odpůrce, soka a nepřítele. Nedostatek informací, manipulace, lži a matení pak zcela zablokovaly možnost se dohodnout a uzavřít mírové smlouvy. Ostatně, jak se zdá, mírové a vlastně jakékoli smlouvy se okamžitě porušovaly nebo přišel nějaký cizí oponent, vydával se za smluvní stranu a smlouvu (za ně) porušil. V poslední době se už jen zdokonalovaly nástroje mentálního boje, ztrácela se naděje, důvěra i možnost cokoli dlouhodobě provádět. Jakákoli aktivita kohokoli byla okamžitě nebo později zmařena některýmn z oponentů. Dělo se toho hodně, ale ve svém důsledku to bylo natolik chaotické, že se v realitě zdálo, že se neděje naprosto nic. Můj hlas, že budu kamarádit s každým, kdo se vzdá násilí a nekalých praktik, pak musel každého nutně naštvat a vzbudit nedůvěru. Můj návrh, aby každý sdělil své plány a soutěžil o přízeň člověka a pak podle míry podpory se prosadil, bude asi muset být prosazen mimořádnou mírou krutosti - což je druhá strana oné lákavé mince o které zde mluvíme.

 

 Re: Milý seržo,
Autor: Pohodicka <pohodicka (zavináč) seznam (tečka) cz> (---.dialup.vol.cz)
Datum:   09.11.2003 20:12

No jo, auro, je to bezva, že mi odpovídáš, kdybych zde vedl monolog, vypadalo by to dost blbě. Když jsem pátral po příčinách pozemského násilí, dostal jsem tuto odpověď: Pozemští bohové porušili kosmické zákony a ze strachu před trestem se zbavili Melkora, který byl nejen strážcem zákonnosti, ale také arbitrem. To bylo snad ještě před zkázou Atlantidy. Rozmohla se zvůle a přišel Marduk, který zastával stejnou funkci, ale pouze na omezeném prostoru Babylónu. Absence arbitra nakonec vedla ke konfliktům, které nikdo nesoudil. Pozemská boží nevázanost a beztrestnost na planetu přitahovala negativní síly z okolního kosmu. K prosazení svých plánů pak pozemští dominátoři vymýšleli stále zrůdnější nátlakové konstrukce. Násilí se odbývalo ve světě lidí a duchovní svět byl v pohodě. Nakonec se situace obrátila proti duchovnímu světu a mezi lidmi se našlo několik, kteří jsou schopni zabíjet duchy. První tři roky 21. století probíhala masivní likvidace duchovních bytostí, včetně pozemských bohů. Z planety byly po dlouhou dobu odváděny čisté bytosti a ty se nyní postupně navracejí, aby znovu zabydlily planetu. Celé 21. století bude ve znamení očisty planety. Pokud si někdo myslí, že na tom, co jsem zde napsal, něco je, ať si to u některého mága nebo mystika ověří. Pokud se někdo cítí být ohrožen, například pro podporu negativních sil nebo pro velký majetek, má ještě čas s tím něco udělat. Pokud máte někdo zde jiné poznatky, můžete se o ně s námi podělit.

 

 Re: Milý seržo,
Autor: Pohodicka <pohodicka (zavináč) seznam (tečka) cz> (---.dialup.vol.cz)
Datum:   10.11.2003 09:20

Jak se zdá, nad každou civilizací a nad každou planetou bdí vyšší solidární síla a pokud přestane fungovat stabilizující karmický kredit, síla zasáhne a vymění boha. Bůh je odpovědný za to, že celá civilizace bude jednat na základě dobré vůle, všeobecně přijaté smlouvy a solidarity, bez zvůle a elitářství. Každá role v civilizaci musí být solidární a všeobecně přínosná. Jakmile se společnost zvrhne, lze očekávat zásah zvenčí. Pozemským systémům se již podařilo zlikvidovat několik nápravných misí, proto budou současné čistky poněkud razantnější. Avšak ten, kdo je schopen si uvědomit oč jde a jeho slabé ukotvení ve svévoli mu umožní sebenápravu, nemusí být ohrožen. Proces očisty bude dlouhodobý a zcela jistě se nebude týkat lidské sexuality a jejich nenásilných projevů. Jedním z hlavních nástrojů, které civilizaci rozvracejí, je korupce. Nechtěl bych být mezi těmi, kdo z titulu své moci přijali úplatek.

 

 Re: Ztráta inspirace
Autor: Pohodicka <pohodicka (zavináč) seznam (tečka) cz> (---.dialup.vol.cz)
Datum:   10.11.2003 09:21

Bez návaznosti na konkrétní události si dlouhodobě přeji odluku církví od státu. Církve mají podporovat jejich věřící, jinak se stává nástrojem státu k prosazování státních zájmů a jeho rukojmím, neboť při každé neposlušnosti může stát pohrozit odejmutím nebo snížením dotací. Všechny církve se musí transfromovat tak, aby vystačily pouze s příjmy od svých členů.
Takové církve zde jsou, ale pro svoji zranitelnost o nich není mnoho vědět.
Církve jsou prezentovány jako duchovní organizace, ale duchovní službu žádnou neprovádí, protože jsou duchovně mrtvé. Jde pouze o suplování státního vlivu v oblastech, kde je argumentace sporná. Hlavním úkolem církví takto je umravňování lidí. Tato role je však sporná, protože vytváří pouze dvě alternativy: slabý-dobrý nebo silný-zlý je to dáno tím, že opomíjí duchovní růst člověka a jeho výchovu tím směrem, aby člověk po výsltupu z vlivu církve byl dobrý sám od sebe na základě svého přesvědčení o potřebě a nutnosti pozitivního přístupu k plnění jakékoli sociální role.
Po ukončení státní podpory, po odluce právní, sociální i finanční, budou církve přinuceny ke skutečné službě obyčejným prostým lidem. Tím se otevře cesta ke sblížení státních a sociálních zájmů.