Spolupráce mezi entitami a alternativa moci
Na své
cestě poznávání duchovna a sociálního systému jsem došel až k poznání, že tato
společnost potřebuje duchovní a sociální alternativu. Lidskou společnost provázejí problémy a tak jsem hledal jejich příčiny. Není problém najít příčiny v mocenském systému a lidské nedokonalosti. Když jsem cestoval do minulosti, dospěl jsem k názoru, že tato planeta byla z hlediska stvoření nejdokonalejší a brzy po svém objevení cizími kosmonauty zde začal boj o moc. Také boj o moc má své příčiny, jde o jakýsi generační problém bohů. Z mého hlediska jsou bohové tvůrčími bytostmi s hodnotově vyhraněným egem. V latentním konfliktu, kdy nastupující síly daly člověku schopnost kritického myšlení, se konflikt rozhořel naplno a otevřeně po zničení Atlantidy a novém obsazení planety cizími mocnostmi. Předpokládám, že Atlantida byla obsazena tvůrčími lidmi nové generace, zatímco sousedící Lemurie, ať již reálná nebo spirituální, byla pod vlivem starého vesmírného božstva. Je zde také další okolnost: staří bohové jednají na základě negativní energie (konflikt, boj), noví bohové, spojenci člověka, jednají na základě pozitivní energie (dohoda, vyrovnání, přizpůsobení). Projevuje se to tím, že noví bohové sdělují nové poznatky všem lidem přímo, staří bohové předávají své poznatky pouze vyvoleným osobám na základě zasvěcení. Nemohou všechny své plány sdělit přímo, protože by okamžitě vyvolali odpor ve veřejném mínění. Za mezníky pozemské sociální historie (nejen lidské) považuji tedy 1. dotvoření lidské bytosti o schopnost hodnotového soudu a kritického myšlení, 2. vytvoření a zánik Atlantidy před 13ti milénii, 3. příchod vesmírných mocností před 10 - 8 milénii, 4. vytvoření pozemských říší, tedy mocensko-sociálních skupin, 5. příchod Sírianů a jejich syntézu s Asyřany na Peršany, 6. prohlášení Peršanů, že oni budou určovat, co je dobré a co zlé (Zarathuštra, před 2,5 miléniem, 7. zánik Babylónu jako reálného mocenského oponenta Peršanů, s tím související manipulaci spiritismu na základě Pěti knih Mojžíšových a posléze 8. prohlášení křesťanů, že právě a pouze jejich Bůh je tan pravý. Snaha napravit svět tedy musí jít zpět a odstranit všechny tuto bloky mocenské zvůle: 1) odmítnout křesťanskou tezi o tom, že jedině jejich Bůh je ten pravý a ostatní jsou falešní, nenazývat je Satan a Ďábel nebo Antikrist. V praxi to znamená umožnit spirituální alternativu a hodnotit ji podle etických norem vycházejících z potřeb lidí. Odmítnout jednostranný pohled na sekty, rozlišovat jejich kvalitu podle toho, jak uspokojuje potřeby svých členů a co na nich požaduje. 2) dále odmítnout zásady Pěti knih Mojžíšových jako všeobecně závazná spirituální pravidla. Judaismus a křesťanství je jistě bude ctít dále, ale náboženská svoboda a s ní související spirituální alternativa tento problém řeší tím, že stanovuje zcela nová spirituální pravidla, viz například zde uvedená Přirozená víra. 3) dalším krokem vedoucím k duchovnímu osvobození člověka je uznání jeho schopností hodnotového a kritického myšlení. Pokud se nějakému bohu toto nelíbí, ať se vrátí zpět do svého ráje. V praxi to pak znamená, že lidi spojuje společné vědomí v rámci entity a pokud společné vědomí není, jsou si vzájemně blázny. Co jeden hodnotí jako dobré, souvěrec hodnotí také jako dobré a panuje mezi nimi shoda. Právě názorová shoda je příslibem harmonického vztahu. Přejme si tedy, aby se pro společný život scházeli souvěrci a aby měli dostatečný duchovní prostor v rámci svého nezávislého kultu. 4) taková situace by opět vytvořila konfrontační prostředí a proto je nutné současně vytvořit a přijmout kodex spolužití nezávislých kultů a entit. Základem společné úmluvy bude svoboda a volnost ve vlastním soukromí, tedy v prostředí a situaci, která se nikoho cizího naprosto netýká. Vztahy budou takto ošetřeny na každé úrovni zvlášť jako vztahy mezi lidmi, mezi lidmi a politickou mocí, mezi jinověrci, v rámci podnikání a obchodu, zejména pak v oblasti magie. Základem je snaha se dohodnout a potačit konflikty. Neřešený konflikt je nutné předat na vyšší úroveň, je ale nutné zajistit, aby taková smírčí úroveň byla k dispozici. Tato cesta samozřejmě narušuje stávající světový mocensko-duchovní řád a musela být připravena dlouho dopředu ve vyšším levelu. Nyní se prosazuje pomocí čistek v duchovním světě s možností ovlivnění ze strany kohokoli, což je příležitost pro mocné. V případě neúspěchu dojde k dalším, masívnějším, avšak latentním čistkám. Na straně druhé mají mocní možnost do konfliktu zatáhnout kohokoli, i bytosti a lidi, ve prospěch kterých se změny chystají. |