Vše má svá pravidla a s ohledem na
kosmický zákon, který zakazuje definitivu, má i boží soud a peklo protiváhu v
odpuštění. Kdo zná pravidla odpuštění, je pánem svého osudu. 1) každý boží soud je
vázán na veřejně vyhlášená pravidla. Kdo je dodržuje, je bez viny.
2) tam, kde stačí hrozba sankcí, sankce se neuplatňují.
3) každý má možnost se u soudu obhájit, pokud ovšem není odsouzen veřejným
míněním.
4) kdo se ještě před soudem prokazatelně obrátil a jedná podle pravidel.
5) odpuštěno je každému, kdo napravil škodu, kterou sám způsobil.
6) odpuštěno může být každému, kdo ještě před výzvou k soudu projevil lítost a
slíbil nápravu.
7) malá provinění lze odpustit na základě omluvy.
8) kdo se obrátí k jinému bohu a ten jej přijme, tomu je odpuštěno.
9) u koho převažují dobré skutky nad zlými, tomu může být odpuštěno.
10) cokoli provádí člověk ve svém soukromí, nepodléhá božímu soudu.
11) sebevražedný útok nepodléhá božímu soudu.
12) kdo trpěl víc, než kolik utrpení sám prožil, tomu může být odpuštěno.
13) jednání v dobré víře může být odpuštěno.
14) zlé jednání s dobrým úmyslem může být odpuštěno.
15) pokud člověk sám sebe včas odsoudí a slíbí nápravu, může mu být
odpuštěno.
16) souzen je člověka jako duch - pokud souhlasí se změnou svého ega, je mu
odpuštěno.
Přijmout a odpustit
je klíčem k přežití. Přijmout vše takové, jaké to je a akceptovat to je ale pouze
prvním krokem. Ten ale musí udělat každý. Pokud bychom však jen stále přijímali a
odpouštěli, pak bychom dosáhli stavu rezignace a cesta jakémukoli chaosu a zvůli by
se tím otevřela.
Následně musíme si vytvořirt své malé království, ve kterém bude pěkně
uklizeno a lidsky teplo. Velikost takového osobního království závisí na míře
osobní moci. Jen někteří z nás mají moc, kterou mohou a musí využít k úklidu ve
prospěch všech. Člověk, který neodpustil, snažil se proti špatnému bojovat nad
své síly, nevydržel a jeho osobnost se zlomila, stal se mstivým deprivantem a svým
působením dále posiluje zlo. Tito lidé jsou jako shnilá jablka. Co s nimi? Je jich
škoda, ale musí se odstranit, aby nenakazili ty, co vydrželi. No a ti, kteří se stali
rezignanty, těm dát naději a ukázat cestu, kterou mohou jít. Po dvou-třech
inkarnacích se v příznivých podmínkách jejich charakter a spokojenost obnoví.
Lidská bílá rasa je problematická a připomíná gordický uzel. Lze situaci
chápat a postupovat v poznání karmy lidské rasy stále vpřed. Opakovaně však
nastanou situace, kdy je nutné zcela změnit názor. Nezbývá pak než rezignovat a
nepátrat po společné karmě bílé rasy, po jejím původu a vině. Nelze hodnotit
bílou rasu jako celek, protože je zcela nehomogenní. Je v ní mnoho vlivů z jiných
ras a je rozvrácena stálými konfrontacemi. Nezbývá, než hodnotit pouze jednotlivce a
vytvořit nový, synkretický pohled na bílou rasu a ten spojit s novou nadějí a novou
cestou, obnovit takto jednotu a řád. |