Nic tak nerozděluji lidstvo, jako
vztah k nahotě, lásce, erotice a sexu pro potěšení. Vztah k této oblasti lidského zájmu
může být spolehlivým vodítkem pro rozlišení duchovní tradice. Kdo zná historii
prostituce a rozkoše, tak ví, že antická tradice sexualitě a prostituci přeje, zatímco
persko-židovská totalitní tradice za nahotu a rozkoše trestá a snaží se je
likvidovat i za cenu úmyslného šíření pohlavních nemocí a útoků černé magie.
Ještě nedávno rituální sexualitu trestala inkvizice upálením zaživa. Pamatuji také
dobu, kdy byly mnohé sexuální projevy trestány vězením a pokutami. Jistěže má vše
své příčiny. Jednou příčinou je závist, protože perská tradice přijala jako
normu vztahu homosexualitu a přirozené sexuality se dobrovolně vzdala, elita zase nepřeje
lidem vůbec nic a také sexualitu chce mít pouze pro sebe. Vesmířané zase trestají
sexualitu jako projev spojení s ďáblem, tedy záležitost ryze pozemskou. Mnohé sexuální
jednání, pro někoho zcela přirozené, je pro současnou správu úchylné a chorobné
a hodní psychiatři se snaží těmto nemocným lidem pomoci. Dokonce jsem četl, že
mnozí sexuálně aktivní muži přímo prosí, aby je lékaři vykastrovali. Dokonce se
zaměňují pojmy pedosadosmus a pedofílie a projevy obliby nahých dětí se trestají
jako násilí páchané na dětech, argumenty nikdo neslyší a dohoda je vyloučena.
Pátral jsem v historii a zjistil jsem, že konflikt s lidskou sexualitou byl již na počátku,
kdy se o lidské sexualitě rozhodovalo. Vesmírní bohové se snažili sexualitu zakázat,
Melkor ale oponoval, že bez sexuality by lidstvo vymřelo. Byla tedy tolerována
sexualita za účelem plození dětí. Hledal jsem, jak se sexualita pro potěšení
dostala k lidem a zjistil jsem, že mimozemská bohyně RA se přišla podívat, jak se
zde jejím lidem daří a zjistila, že jsou znechucení a mají snahu se vrátit zpět
kamsi domů. Tak jim dala dar sexuality pro potěšení, aby lépe snášeli pozemský život.
To je asi důvod, proč Thajci, Japonci a Indiáni přijímají sexualitu jako samozřejmou
součást života. Cestovatel Eskymo Welzl ze Zábřehu psal o tom, že Eskymáci sexují,
mezi tím běhají děti a nic se neděje. Knihu později pan Valenta přepsal a tyto
informace vypustil. Pokud jde o děti, tak některým se nahota líbí a působí jim potěšení,
jiné se stydí a nahé být nechtějí, to musíme respektovat.
Název Hasna jsem přijal jako pojem, který v sobě zahrnuje vše, co má vztah k lidské
nahotě, erotice, sexualitě včetně magie sexu, fotek, videa, ale praxe, která je
spojena s násilím, je chápána pouze jako okrajová. Hasna a vše v ní obsažené, má
být spojeno s láskou, pozitivní energií a povznesením člověka. Patří sem i
sexualita rituální ve všech svých mnoha podobách. Rituální sexualita předpokládá
společnou účast lidského a duchovního světa, na počtu nezáleží. Je otázkou, zda
přítomnost jedné duchovní bytosti u jedné lidské osoby, je rituální formou, jde o
duchovní bytosti nazývané sukkuby (ženy) a inkubové (muži). Toto forma kombinované
dvojice je jak se zdá, dosti běžná zejména u osob duchovně orientovaných.
A jak tedy hasnu a všechny její formy přijmout? To, co se odbývá v soukromí, za
souhlasu všech přítomných, na počtu nezáleží, nelze nijak hodnotit a už vůbec ne
nějak postihovat.
Nahota je i v přírodě v ústraní přirozená, podle současných zákonů, když nazí
potkáme tři osoby a předpokládá se, že jsou pohoršeny, pak hrozí postih. Pak je
zde ještě problém osobních bloků a studu, oblast prostituce, ale myslím si, že u nás
je větší tolerance než jinde.
-12-
|