|
Na své pouti
za poznáním a za pochopením světa jsem se dostal až ke Kristu jako velmi důležité
osobě, která měla na naši historii mimořádný vliv. Kristův systém se prosazoval
snad po celou dobu existence inteligentního života, jistě zde byla souvislost s
neuspořádanými duchovními principy. Stopy jeho prvního vlivu zde na Zemi jsem
rozpoznal u prvních Peršanů. Snad to byl právě on, kdo založil Persii spojením
Asyřanů, kteří zde v té době měli již špatnou pověst, a vesmírných ještěrů
snad od Síria, kteří jsou trvalými nositeli totality a negativní energie.
Kristus tedy vytvořil Perskou říši a vytyčil jedinou optimální cestu bez
možnosti alternativy. Netrvalo dlouho a docházelo ke konfliktům právě kvůli snaze
řešit některé záležitosti alternativně, ne podle Kristovy vůle. Pro vážné
rozpory a nespokojenost stačily dvě století a Kristus přislíbil příchod Mesiáše,
tehdy nového proroka, kterým byl Zarathustra (628-551). V té době se populace
rozdělila podle majetku a Židé se pokusili nastolit svoji světovládu. 550 perský
král Kýros vytvořil Perskou říši a bylo sepsáno Pět knih Mojžíšových. Tyto
události byly spojeny s příchodem Nibiru. Zarathuštra zavedl dialektiku dobra a zla s
tím, že Kristus stanoví, co je dobré a co zlé. Právě tato zásada je základem
totality. Pokud se chceme zbavit totality, musíme dokázat sami alespoň pro sebe určit,
co je dobré a co zlé. Na základě dobrého se sejdeme se souvěrci, zlé odmítneme s
tím, že někdo jiný to může považovat za dobré.
Když nás kdokoli napomíná, že naše jednání není správné, že není
normální, je to jinověrec a jeho rozdílené hodnocení odcizuje. Kosmický zákon
říká, že "stejné přitahuje stejné" a jsou myšleny především shodné
zájmy, cíle, motivace, stejné hodnocení dobrého a zlého na základě účelovosti. S
jinověrci můžete žít vedle sebe v pohodě, ale vztah to nenaplní. Žijete vedle sebe
jako dvě individuality. |
|