|
Blog 2014 |
|
|
Potřeba
systémových změn |
|
|
Už se opakuji, ale opakování je
matka moudrosti, a pak také, stokrát opakované pravdě lidé uvěří. Většina
populace si přeje změny, nejlépe takové, které by jim vyhovovaly. Zbytek jsou
konzervativní síly spokojené se svojí mocí a nevadí jim, že mrtvé ve válkách už
nikdo nepočítá, naopak války potřebují, nejlépe ty dlouhodobé a dobře organizované,
protože medializací válek obyvatelé nevidí a neřeší své problémy, žijí ve
strachu. To je asi jediný mocenský nástroj, který mocným ještě zbyl. Pak ovšem lze
předpokládat, že bude sílit všeobecná potřeba změn. Když budou skupiny a mocní
prosazovat pouze takové změny, které by jim plně vyhovovaly a přinesly prosperitu
pouze jim, pak lze očekávat nesmiřitelné mocenské konflikty a jejich formu není
snadné spolehlivě odhadnout. Konflikty budou asi řešit bezpečnostní složky a žoldnéři.
Takový konec Římského správního systému lze očekávat, ale už nyní bychom měli
připravit nové možnosti a nový správní řád. V tom se opakuji, nyní se pokusím
napsat něco nového k tomuto tématu. |
|
|
Víme, že zdrojů a peněz je
dostatek, pouze jsou umístěny na kontech bilionářů. Důvod je prostý. Kdyby lidé
mali peníze a čas, žili by si podle svého jako alternativci a státní ekonomika a moc
by je nezajímala. Římský správní systém vyžaduje, aby lidé byli zotročeni a aby
jediným zdrojem příjmů byl zotročující a likvidační zaměstnanecký poměr. Udržení
tohoto systému se bez násilí a sankcí neobejde a počet mrtvých přímým vlivem systému
je asi jedna miliarda a mnozí z nich jsou mučedníky svědomí. Dalším přímým
produktem systému jsou deprivanti schopni všech forem násilí. To vyžaduje vysoké náklady
na bezpečnost státu a jak se zdá, i zde docházejí síly. Předpokládali bychom, že
vše dohromady vytvoří předpoklady pro sebereflexi systému a hledání nových cest.
Opak je však pravdou, všichni reformátoři dopadli velmi zle. Nevěděli, že špatné
životní podmínky jsou účelové a kromě toho jsou zde vesmírné či konspirativní síly
se záměrem lidstvo depopulizovat, tedy snížit všemi prostředky počet obyvatel a současně
přijmout jejich opuštěný majetek. |
|
|
Když jsem tedy vysvětlil, že změny
vycházející ze zájmů jednotlivých mocných i méně mocných skupin způsobí
likvidační konflikty, jaké tedy změny budou perspektivní, zajistí harmonii a klid
mezi skupinami? Mocní už vědí, že si musí svět rozdělit, už to mnohokrát úspěšně
provedli a funguje to. Ale musí se jít dál. Na planetě žije společně mnoho entit a
každá chce žít podle svého, nejen s ohledem na přírodní podmínky, ale také na
historický a kulturní vývoj, který formoval jejich životní hodnoty a styl života.
Na úrovní světské a správní lze pokračovat v autonomním dělení moci, ale totéž
se musí prosadit také v oblasti duchovní. |
|
|
Tak dlouho se mluvilo o tom, že za
vše mohou Židé, až to Židé svojí mocí zakázali. Jednak spravují finanční
monopol, působí ve správních systémech, ovládají část konspiračních skupin, to
vše na základě autority Bible, ta obsahuje Starý a Nový zákon. Prioritní zásadou
je zákaz duchovní alternativy na základě teze, že "Bůh je pouze jeden" a
to ten jejich. Pět Knih Mojžíšových zakazuje mimo jiné komunikaci se zemřelými a věštbu
budoucnosti. Jde o mocenský nástroj prosazovaný světskými i duchovními zákony dalších
církví, států a kultů. Jako řešení vidím přijetí skutečné možnosti duchovní
alternativny na základě respektování zákona o názorové a náboženské svobodě.
|
|
|
Nová doba přináší potřebu správní,
finanční, názorové, náboženské a existenční alternativy. Nelze jít dále po
společné duchovní cestě, Bůh je sice jen jeden, ale ten, který se nevyděluje a nemá
žádné oponenty, vše mu patří, celý prostor a čas, z jeho vůle se nelze vymanit.
Skutečně jedinému bohu patří vše, celý prostor a je jedno jakou cestou jdeme, nelze
jít od něj ani k němu, je obsažen ve všem. Když si tedy může jít svojí cestou, může
jít sám nebo se souvěrci, každý ať si hledá své zdroje úspěchu, prosperity a
spokojenosti, každý ať se zde na planetě chová slušně a může se mít dobře. Dobře
se můžeme mít všichni. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|