|
Blog 2014 |
|
|
Fenomén Kristus |
|
|
U Krista obvykle duchovní hledání
člověka končí. On zastupuje zájmy vesmírných mocností a na této planetě je v
tomto ohledu nejvyšší bytostí. Charakterizují ho dva duchovní principy: princip vznešenosti
a jediné duchovní cesty. Na těchto dvou principech je založena jeho cesta a následně
celý monopol duchovní i světské moci. Sociální, mocenské a politické vztahy jsou
uspořádány hierarchicky a vždy je určeno, kdo je komu ve své vůli nadřízený. Celý
systém je podřízený zájmům vesmírných bohů snad z Plejád, kteří vidí v
pozemském plnohmotném člověku potenciálního konkurenta a nepřítele. Tento systém
zde blokuje lidský tvůrčí potenciál, člověka mění na biorobota požadavkem odevzdání
svého já Vyššímu Já, odstranění Ega a oslabení osobnosti. Na konci hierarchie
jsou zcela bezprávní jedinci a zlepšení postavení je dáno zasvěcením ve shodě s
akceptováním tohoto účelového systému. |
|
|
Lidé mají volbu jako vždy. Buď
budou akceptovat správní systém, pak mají naději na dobré sociální podmínky a věčný
život nebo odmítnutí systému a svobodu za cenu strádání nebo také revoltu za cenu
hrozby sankcí. Tento systém budovali Staří Peršané po přijetí Krista, po rozvratu
Médské říše, Babylónu a ostatních starověkých říší, dále vybudováním Římské
říše a jejího správního systému, který se dosud přesunuje na nejmocnější a
nejvlivnější pozemské státy, ty vyčerpá a způsobí jejich rozvrat a zánik.
|
|
|
V roce 1840 skončil mandát vlivu
Plejád. Od této doby zde na planetě působí obrodné procesy likvidované válkami a
revolucemi, disreditací, manipulací, překrytím a dalšími mocenskými nástroji. Vše
bylo promarněno právě kvůli fenonénu Kristus, na který se časově omezený mandát
vesmírné moci nevztahoval, Kristus je považován za pozemský subjekt. Jeho moc je založena
na zákazu a likvidaci každé alternativy (sekty). |
|
|
Alternativou je čtyřčlenná
společnost s omezenou hierarchií. Nahrazuje systém pyramidální s jedinou boží
autoritou na vrcholu. Pro příští věk je alternativa povolena a úkolem pro příští
věk je návrat životních hodnot a moci pozemským lidem. Je zde však riziko způsobené
nepřipraveností člověka na náročné role a jeho potřebou nekritického
akceptování vyšší autority. Nové úkoly bude připravovat omezený počet osob a ti,
kdo potřebují být vedeni, budou pokračovat ve starém systému. |
|
|
|
|
|
|
|